Mercedes-Benz nu scoate din calcul un sub-brand eco

Mercedes-Benz nu scoate din calcul un sub-brand eco

BMW a lansat în urmă cu câțiva ani sub-brandul i, o parte componentă a companiei care avea să se ocupe de dezvoltarea modelelor ecologice.

Ei bine, Mercedes-Benz a observat succesul lui i3 și i8, iar acum se gândește că ar putea să vină pe piață cu o astfel de divizie.

Chiar și așa, nemții din Stuttgart nu sunt străini de ceea ce înseamnă un vehicul eco. Aceștia au în gamă câteva hibride de top, iar Clasa B electric este un reprezentant de seamă în segment.

"Până la finalul anului vom avea trei modele electric (Clasa B și cele două smart-uri). Până la finalul anului viitor vom avea 10 modele plug-in hybrid și cred că aceasta ar urma să fie cel mai mare portofoliu al unui constructor premium", a declarat Ola Kallenius.

Oficialul Mercedes-Benz a spus că se gândește și nu scoate din ecuație un sub-brand care să reprezinte vehiculele electrice și hibride, doar că pentru moment prioritățile constau în dezvoltarea modelelor și nu în promovarea sub o altă denumire.